Malé firmy, drobní podnikatelé a OSVČ častokrát vkládají desítky tisíc korun do online reklam na své produkty a služby. Reklama v online světě rozhodně je potřeba, kdo dnes nefiguruje online, jako by nežil. Dá se na ní ovšem ušetřit.
Platíte si specialisty na správu reklam? Pak vynakládáte 10 až 25 % peněz úplně zbytečně. Podobně efektivně byste si reklamu zvládli nastavit sami, a to zdarma.
Vyrovnejte zdražení reklam na Facebooku
Zdražuje všechno a zvyšování cen se nevyhnulo ani reklamám na Facebooku. Možná i vám reklamní agentura navýšila ceny. Co kdybyste zvýšení vyrovnali tím, že přestanete vynakládat zbytečné finance na práci reklamní agentury?
Reklamní systémy vám poradí
Facebook, Google Ads a další systémy dokážou fungovat zčásti autonomně. Samozřejmě neumí nastavit reklamu úplně samostatně, ale budou vám dost asistovat. Díky umělé inteligenci si samy vyhodnocují výsledky reklam a postupně se zlepšují. Uvádí se, že každý zvládne správně vytvořit 75 % reklamy. Ano, tedy i vy.
Reklamní základka vás vše naučí
Samozřejmě potřebujete aspoň základní znalosti. Ty si ale osvojíte velmi rychle. Poslouží vám k tomu Reklamní základka, projekt, který se zrodil v rámci Klubu pro malé podnikatele od Daniela Nytry.
Projekt se snaží malým firmám ukázat, že platit reklamní agenturu se jim opravdu nevyplatí. Naučí se dělat reklamu na Facebooku, Seznamu, Googlu, ale i TikToku, Pinterestu, Heurece, Zbozi a vytvářet videa + bannery v Canvě.
Získáte znalosti i nástroje
V rámci Reklamní základky získáte tipy, návody, triky a postupy krok po kroku. Kromě toho ale získáte i pomocné nástroje, za které byste jinak museli platit. Tady je budete mít dostupné zdarma. Kdyby se vám přece jenom zdálo, že Reklamní základka není nic pro vás, do 30 dnů od zakoupení předplatného ho lze zrušit a své peníze dostanete zpátky.