Proměňte sen o vlastním e-shopu v realitu

Rádi byste si založili svůj vlastní e-shop, ale obáváte se, že nemáte dostatečně vysoký vstupní kapitál? Obavy nejsou na místě. Poradíme vám, jak na to.

V první řadě musíte mít nápad. Nápad, se kterým prorazíte. Ideálně nápad, který ještě nikoho nanapadnul. Produkt, po kterém budou všichni (nebo alespoň hodně lidí) nedočkavě natahovat ruce. Ti, co vyrůstali za totality určitě mají v živé paměti dlouhé fronty na síťované punčocháče nebo tzv. „plesnivé“ džíny. Jakmile se objevily na pultech, hned se po nich zaprášilo.

Převálcujte konkurenci

A s takovým produktem byste měli přijít vy. Produktem, po kterém bude taková poptávka, že nebudete stíhat přijímat a vyřizovat objednávky. To v současné době a při tak velké konkurenci, která vládne snad všem odvětvím, je velmi těžké. Ale ne nemožné. Dobrou zprávou je, že nápady se v hlavě rodí zdarma, investice do nich je tedy nulová.

Od nápadu k realizaci

A pak bude zapotřebí tento nápad realizovat, tedy produkt začít prodávat. V již zmíněných dobách minulých by vám bohužel nezbylo nic jiného, než si pronajmout obchod, ten zařídit a zaměstnat prodavačku – pokud byste jí tedy nebyli přímo vy. I těchto nákladů jste dnes ušetřeni. Vy totiž svůj produkt budete prodávat online prostřednictvím e-shopu.

Název e-shopu

Opět budete muset zaměstnat své mozkové závity. Vymyslete totiž budete muset název svého nového e-shopu. Ten by měl být chytlavý a snadno zapamatovatelný. A ideálně by už měl trošku prozrazovat předmět vašeho podnikání. Do vymýšlení názvu e-shopu zapojte veškeré své okolí – rodinu, přátele, kamarády, známé. Určitě na nějaký zajímavý přijdete. Pokud jej samozřejmě už nepoužívá konkurence. Pokud ano, budete muset dumat dál.

Zdroj: Pixabay.com

Tvorba marketingové strategie

Dalším nezbytným krokem bude tvorba marketingového plánu. Postavit vedle sebe aktiva a pasiva, spočítat si náklady a příjmy. Zde by to chtělo zaměstnat nebo alespoň se poradit s odborníky. Nebo alespoň s někým, kdo má s obchodem dobré zkušenosti. Zbankrotovat po pár měsících podnikání nechce asi nikdo.

Tvorba vlastního e-shopu

A dostáváme se k poslednímu bodu, kterým je vlastní tvorba e-shopu. I ta může být snadnější, než si myslíte a dokonce i mnohem levnější, než tomu bylo v dobách ne zas tak dávno minulých, kdy se tvorba webových stránek neobešla bez ne zrovna levných služeb webového designera. Dnes si web můžete vytvořit sami! Snadno a především zdarma!

Levné webové stránky

Rad na téma jak vytvořit web nebo jak vytvořit e-shop na internetu najdete spoustu. Můžete absolvovat webdesignerký kurs nebo si stránky vytvořit podle některé dobře zpracované příručky. To je bohužel v obou případech na dlouho a s nejistým výsledkem. Mnohem jistější jsou profesionálně zpracované tzv. předdefinované šablony, které najdete například na adrese mioweb.cz.

Realizujte svůj sen

Na trhu existuje spousta firem, prostřednictvím jejichž šablon si můžete vytvořit vlastní webové stránky. Na e-shopy se ale zaměřuje málokterá. Mioweb.cz pokrývá i tuto část trhu – i jeho autoři na začátku podnikání měli nápad. A teď vám nabízejí realizovat ten váš.

Buďte svým vlastním webdesignérem

Vytvoření osobního webu s jejich šablonami je přitom nesmírně snadné: buď si jednu z připravených šablon jednoduše vyberete nebo si jednoduše připravíte svou vlastní. Jednotlivé prvky snadno dáte dohromady nejenom bez programátora, ale i bez znalosti programování či webdesignu. A výsledek bude srovnatelný s prací profesionála. Tak dobře jsou šablony společnosti MioWeb zpracovány.

zdroj: Mioweb.cz

Stránky za 299 Kč měsíčně

Samotná výroba takovýchto stránek vás nevyjde na jedinou korunu – veškerou práci přeci odvedete vy sami. Až poté, co svůj nový web spustíte, budete platit jen měsíční částku za jeho spravování. Ale ani ta nedosahuje žádných závratných částek – MioWeb Standard vás například vyjde na pouhých 299 Kč měsíčně. Ještě váháte?

Rate this post

Zveřejnit odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *