Investice do různých reklamních bannerů se stále vyplatí. Pro začínající podnikatele je to relativně levná možnost zviditelněni se na různých akcích.
Začínající podnikatel se musí postarat o řadu věcí. Při všech úředních povinnostech by však neměl zapomínat ani na marketing. Dobře zvolená kombinace různých reklamních nástrojů pomůže v rozvoji jeho podnikání. V současné době se například klade velký důraz na online marketing, díky kterému může mít vaše značka při dobře zvolené strategii velký dosah.
Začínající podnikatelé by ale neměli zapomínat ani na offline marketing. Vždy je třeba mít připravené nějaké přenosné reklamní bannery, abyste se mohli rychle a jednoduše vizuálně prezentovat, pokud se budete na poslední chvíli účastnit nějaké konference, veletrhu nebo jiné akcie. V tomto vám pomohou osvědčené Roll Up bannery, rozkládací prezentační stěny či prezentační stolky. Jejich výhodou je jednoduchý přenos, rozložení/složení a viditelnost v exteriéru i v interiéru.
Roll Up bannery pro rychlou prezentaci
Nejlehčí a nejjednodušší forma outdoorové reklamy – to je Roll Up banner. Ty nejzákladnější seženete už pod tisíc korun. Složený Roll Up je velmi skladný a kdykoliv je třeba, sáhnete po tašce a můžete se jít prezentovat.
Prezentační stěny jako efektní vizuál
Prezentační stěny jsou větší a sofistikovanější než Roll Up bannery, ale i tak je jednoduše přenesete. Celou konstrukci rozložíte jedním tahem. Na ní pak už jenom navěsíte plachty potištěné vaším reklamním sdělením a nainstalujete světýlka. Velký kufr, v kterém je složená konstrukce i s plachtami ukryta, slouží jako prezentační stolek. Celé balení jednoduše převezete v osobním autě.
Prezentační stolky šetří místo
V případě, že máte na akci, kde se potřebujete prezentovat, méně místa a potřebujete odkládací prostor na letáčky a místo na bannery v jednom, speciální prezentační stolky jsou vhodným řešením. Samotný stolek s vaší grafikou slouží jako reklama, na něm postavenou prezentační tabuli s vaším logem uvidí lidé už z dálky.
Ať už vám bude více vyhovovat Roll Up, prezentační stěna nebo prezentační stolek, dejte si záležet na samotném návrhu banneru, případně Investujte do grafika. Nesnažte se na reklamní sdělení umístit všechny možné informace a obrázky. Většinou stačí jednoduchý vizuál s vaším logem respektive názvem produktu a nejpodstatnějšími kontakty. Ostatní už lidem sdělíte pomocí informačních letáčků nebo prostřednictvím vašich webových stránek.